WINDOWS 8 - zawieszanie się laptopa, niemożność uruchomienia przeglądarek

Problemy związane z oprogramowaniem do laptopów. Jeżeli masz problem związany z systemem operacyjnym lub innym oprogramowaniem tu możesz zadać pytanie na ten temat.
Polecamy na początek: [Windows] Najważniejsze wątki o oprogramowaniu - spis, Antywirus jakiego używacie i jakiego polecacie, Darmowa alternatywa dla płatnego oprogramowania.

Moderator: Moderator

karkon94
Posty: 2
Rejestracja: czw, 28 lip 2016, 19:15
Płeć: Mężczyzna

WINDOWS 8 - zawieszanie się laptopa, niemożność uruchomienia przeglądarek

Post autor: karkon94 » pn, 31 lip 2017, 22:13

Witam. W dniu wczorajszym laptop po aktualizacji antywirusa bardzo wolno działa. Jeżeli chcę uruchomić stronę internetową - nie uruchamia danej witryny tylko w kółko wczytuję. Jeszcze wolno się ładuje podczas uruchamiania. Nawet gdy próbuję kliknąć w dokument, uruchomi się ale w tle jest napis ,,brak odpowiedzi". Laptopa w ogóle nie można wyłączyć - tylko przez przycisk Power.



Podaję parametry laptopa:

Nazwa: HP Pavilion g6-2260ew

System: Windows 8 (64 bit)

Procesor: Intel® Core™ i5-3210M CPU 1007U @ 2.50 GHz (4 CPUs), ~2.5 GHz

Pamięć: 6144MBRAM



W załączniku dodaję logi z FRST64 oraz OTL.
Załączniki

[Rozszerzenie txt zostało wyłączone i nie będzie dłużej wyświetlane.]

[Rozszerzenie txt zostało wyłączone i nie będzie dłużej wyświetlane.]

[Rozszerzenie txt zostało wyłączone i nie będzie dłużej wyświetlane.]

[Rozszerzenie txt zostało wyłączone i nie będzie dłużej wyświetlane.]


Awatar użytkownika
darecki
Zasłużony użytkownik
Posty: 2364
Rejestracja: ndz, 5 wrz 2010, 15:26
Laptop: Asus G752VM
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Carol Stream

Re: WINDOWS 8 - zawieszanie się laptopa, niemożność uruchomienia przeglądarek

Post autor: darecki » śr, 2 sie 2017, 01:27

Uruchom Wiersz Poleceń (command prompt) jako administrator, wpisz tam sfc /scannow i kliknij Enter.
Jeśli to nic nie da, to możesz spróbować przywrócić system do stanu sprzed aktualizacji, lub zmienić antywirusa na inny.
Przy okazji, przeskanuj dysk twardy na błędy np. za pomocą HD Tune, lub CrystalDiskInfo.

ODPOWIEDZ