Lenovo na gwarancji - zapada się lewy przycisk touchpad, serwis nie naprawi

Tu znajdziesz informacje i opinie o serwisach naprawiających laptopy jak również kwestie dotyczące gwarancji.

Moderator: Moderator

kociala
Posty: 1
Rejestracja: wt, 8 sie 2017, 09:01
Laptop: Lenovo
Płeć: Kobieta

Lenovo na gwarancji - zapada się lewy przycisk touchpad, serwis nie naprawi

Post autor: kociala » wt, 8 sie 2017, 09:09

Cześć,
mam pytanie, bo kompletnie się na tym nie znam. Otóż mam laptopa Lenovo i jest on jeszcze pół roku na gwarancji. 2 tygodnie temu oddałam go do serwisu z powodu zapadającego się lewego przycisku przy touchpadzie. Klikając przycisk się wciska, czasami odskakuje, czasami nie. Od serwisu dostałam odpowiedź:
Państwa urządzenie zostało poddane wstępnym oględzinom technicznym. Technik zdiagnozował uszkodzenie, które nie może zostać naprawione w ramach udzielonej przez producenta gwarancji, bądź zgłoszenie dotyczy usługi nie wspieranej przez producenta w ramach udzielanej gwarancji.

Myślałam, że gwarancja to gwarancja i od normalnego użytkowania laptopa (nigdy nie spadł itd.) zostanie ona uznana. Czy może mi ktoś wyjaśnić czy oni mają prawo tego nie naprawić? Dodam, że naprawę wycenili na ok 300zł netto.
Z góry dziękuję za podpowiedzi :).

ODPOWIEDZ