Uwaga na firmę X-KOM!

Tu znajdziesz informacje i opinie o serwisach naprawiających laptopy jak również kwestie dotyczące gwarancji.

Moderator: Moderator

peter
Posty: 10
Rejestracja: pt, 25 maja 2012, 23:30
Płeć: Mężczyzna

Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: peter » pt, 25 maja 2012, 23:36

Jeśli planujecie zakup komputera to zdecydowanie odradzam zakup w firmie X-KOM.

Ich trochę niższe (choć wcale nie najniższe w necie) ceny wynikają między innymi z tym iż nie dostajecie pełnej funkcjonalności sprzętu, o czym w momencie zakupu Was nie poinformują. 10 dni temu zakupiłem od nich laptopa firmy Dell z czytnikiem linii papilarnych. W laptopie kupowanym od Della jest oprogramowanie do czytnika, w tym samym modelu kupowanym od X-Kom już nie. Bez niego czytnik jest CAŁKOWICIE BEZUŻYTECZNY. W serwisie firmy Dell poinformowano mnie, że firma X-Kom kupuje od nich sprzęt bez softu i to ona jest odpowiedzialna za jego (softu) dostarczenie (sam tylko mogę je od Della zakupić).

Postępowanie X-Kom w tej sytuacji - poniżej krytyki. Najpierw próby podsyłania mi linków do darmowego oprogramowania (uwaga: ze stron HP!), którego oczywiście nie dało się zainstalować, potem obietnica załatwienia sprawy i cisza. Gdy upomniałem się po tygodniu usłyszałem, że "starali się wynegocjować aby Dell dał im ten soft dla mnie za darmo" (nie wiadomo czy się śmiać czy płakać), a ponieważ się nie udało to oni umywają ręce. Do tego naprawdę arogancka postawa ich działu wsparcia technicznego i straszenie mnie sądem jeśli wystawię im złą opinię w necie (proszę bardzo Panowie - czekam z niecierpliwością na rozprawę, i już teraz zapraszam na nią media oraz wszystkich czytelników forum ZANIM zdecydują się na zakup u Was).

Zapewne powinienem być szczęśliwy, że Windowsa, którego zakupiłem razem ze sprzętem nie okroili z panelu sterowania, którego musiałbym potem kupić, albo że nie muszę dokupić niczego, żeby używać klawiatury.

Po ukazaniu się pierwszej mojej negatywnej opinii na ich temat otrzymałem linka (rzekomo otrzymali go od firmy Dell) z oprogramowaniem do pobrania z netu - pewnie gdybym nie znał angielskiego, to nie zorientowałbym się, że to wersja próbna, 90-dniowa. Według X-Kom sprawa była konsultowana z "wysoko postawionymi osobami w Dellu". Mam więc pytanie - kto próbuje mnie robić w balona? X-Kom czy Dell? A może Dell powinien zerwać współpracę z firmą, która psuje im dobre imię?

Szkoda, że wcześniej nie poczytałem sobie opinii na ich temat w necie. Nie spotkałem się jeszcze z tak aroganckim traktowaniem klienta - w żadnym z internetowych sklepów, w których robiłem zakupy.

Jednym słowem: nominacja do tytułu NAJGORSZY SKLEP KOMPUTEROWY ROKU!

Moja korespondencja z tą żałosną firmą jest do wglądu dla osób zainteresowanych.
Ostatnio zmieniony sob, 26 maja 2012, 21:54 przez peter, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
homzik
Zasłużony użytkownik
Posty: 7135
Rejestracja: pn, 6 wrz 2010, 21:39
Laptop: Samsung R700
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Roztocze / Wawa
Kontakt:

Re: Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: homzik » pt, 25 maja 2012, 23:44

zakładam, że w opisie było napisane, że czytnik jest, ale o oprogramowaniu pewnie nie było mowy. niestety z Dellem tak to jest, że można zamówić dowolną konfigurację i tak było w tym przypadku.

niekoniecznie winiłbym jednak x-kom: nie zapytałeś o soft do czytnika, bo wziąłeś to za pewnik. pewnie dałoby się też dogadać w kwestii zwrotu/wymiany sprzętu.

peter
Posty: 10
Rejestracja: pt, 25 maja 2012, 23:30
Płeć: Mężczyzna

Re: Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: peter » sob, 26 maja 2012, 00:06

Nie zapytałem również czy dostanę oprogramowanie umożliwiające mi korzystanie z klawiatury, dysku, matrycy i innych części składowych komputera. I myślę, że nikt przy zdrowych zmysłach nie pyta o takie rzeczy - kupując sprzęt z określonym wyposażeniem zakładamy, że będziemy mogli to dodatkowe wyposażenie używać (przynajmniej w podstawowym zakresie) bez dodatkowych kosztów.

W ofercie X-KOM nie było ani słowa o tym, że do czytnik będzie funkcjonalny dopiero po zakupie dodatkowego oprogramowania. To tak jakby kupić samochód z GPS-em, którego można używać w jakikolwiek sposób dopiero po zakupie softu :) Myślę, że każdy czułby się w takiej sytuacji oszukany.

To co jest w tym przypadku żenujące to fakt, że oprogramowanie do czytnika kosztuje w Dellu 100zł. Ale firma X-KOM musi wycisnąć z tej transakcji maksimum korzyści i woli zwodzić i straszyć klienta niż uczciwie rozwiązać sprawę.

Awatar użytkownika
homzik
Zasłużony użytkownik
Posty: 7135
Rejestracja: pn, 6 wrz 2010, 21:39
Laptop: Samsung R700
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Roztocze / Wawa
Kontakt:

Re: Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: homzik » sob, 26 maja 2012, 00:11

równie dobrze mogłeś kupić Della bez Windowsa, a wtedy nie dostałbyś też oprogramowania np. od kamerki video. pewnie nikt nie pyta i czasami wychodzą takie kwiatki.

na pewno można takie oprogramowanie dokupić, choć nie wiem, czy x-kom powinien płacić całą kwotę, bo to oznaczałoby sporą stratę marży.

peter
Posty: 10
Rejestracja: pt, 25 maja 2012, 23:30
Płeć: Mężczyzna

Re: Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: peter » sob, 26 maja 2012, 00:21

Ale kupiłem komputer z systemem operacyjnym. A przed zakupem czytam dokładnie ofertę.

I naprawdę nie interesują mnie komentarze "adwokatów" firmy X-KOM. Zdaję sobie sprawę, że pracownicy tej firmy zaglądają tutaj, są również przeze mnie uprzedzeni, że opiszę sprawę w necie.

Myślę, że każdy rozsądnie myślący człowiek przyzna mi rację, bo sytuacja jest kuriozalna. Jeśli zgodzimy się na tego typu działania, to za chwilę będziemy kupować telewizory z pilotem, do którego trzeba dokupić oprogramowanie, aby w ogóle działał. A dowiemy się tego dopiero po dokonaniu zakupu.

Awatar użytkownika
homzik
Zasłużony użytkownik
Posty: 7135
Rejestracja: pn, 6 wrz 2010, 21:39
Laptop: Samsung R700
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Roztocze / Wawa
Kontakt:

Re: Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: homzik » sob, 26 maja 2012, 00:25

ja tam do x-komu mam neutralny stosunek, ale mimo rozgoryczenia, niekoniecznie musisz mieć rację. idę chyba spać, pewnie wkrótce ktoś inny odpowie, a po weekendzie pewnie i sam X-Kom.

peter
Posty: 10
Rejestracja: pt, 25 maja 2012, 23:30
Płeć: Mężczyzna

Re: Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: peter » sob, 26 maja 2012, 00:28

Jasne, nikt "niekoniecznie musi mieć rację" ale to nie jest żaden rozsądny argument.

Ciekaw jestem jak Ty poczułbyś się w podobnej sytuacji.

Awatar użytkownika
homzik
Zasłużony użytkownik
Posty: 7135
Rejestracja: pn, 6 wrz 2010, 21:39
Laptop: Samsung R700
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Roztocze / Wawa
Kontakt:

Re: Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: homzik » sob, 26 maja 2012, 00:33

na pewno bym się wkurzył i raczej bym nie zapytał, czy jest oprogramowanie do tego typu softu. tyle że do tej pory nie miałem potrzeby korzystać z takiego oprogramowania.

tylko te porównania z oprogramowaniem do klawiatury, pilota itp. chyba nie do końca trafione, bo od dawna każdy laptop ma nagrywarkę, a dawno temu Windows nie potrafił nagrywać płyt CD (czy tam CD-RW/DVD-RW albo DVD Dual Layer). Podobnie pewnie jest teraz w przypadku BluRay, bo obstawiam, że domyślnie softu do nagrywania czy odtwarzania brak i trzeba sobie radzić samemu.

peter
Posty: 10
Rejestracja: pt, 25 maja 2012, 23:30
Płeć: Mężczyzna

Re: Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: peter » sob, 26 maja 2012, 00:44

Ha ha ha... no jakbym czytał odpowiedzi z X-KOMu :D Przyznaj się może: Dział wsparcia technicznego?

Proszę bardzo - wskaż mi konfigurację komputera (jakąkolwiek, z przeszłości nawet) sprzedawaną przez UCZCIWĄ firmę, w której jakikolwiek element komputera nie miał zapewnionej choćby podstawowej funkcjonalności. Bo ja, odkąd sięgam pamięcią nie potrafię takiego przykładu znaleźć.

Myślę, że czytelnicy forum są w stanie ocenić sytuację prawidłowo, bez względu na to ile osób z firmy X-KOM tutaj anonimowo skomentuje ten wątek.
Ostatnio zmieniony ndz, 27 maja 2012, 18:15 przez peter, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kafka
Moderator
Posty: 1547
Rejestracja: pt, 3 wrz 2010, 13:21
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Festung Breslau

Re: Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: Kafka » sob, 26 maja 2012, 01:03

peter, jesteś rozgoryczony i to jestem w stanie zrozumieć, ale nie będę tolerował insynuacji i obrażania innych użytkowników. To nie to forum. Czekaj grzecznie na odpowiedź firmy, pod adresem której wysuwasz oskarżenia i nie popadaj w paranoję. Jeszcze jeden taki głupi tekst i wątek zostanie zutylizowany.

peter
Posty: 10
Rejestracja: pt, 25 maja 2012, 23:30
Płeć: Mężczyzna

Re: Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: peter » sob, 26 maja 2012, 01:16

Istotnie, zagalopowałem się trochę, przepraszam. Jestem świeżo po korespondencji z X-KOM, w której padały identyczne argumenty, a wyjaśnianie ich bezzasadności po raz kolejny staje się nużące.

Czekam zatem na odpowiedź firmy X-KOM, pod którą ktoś z X-KOM się odważnie podpisze (choć ich stanowisko poznałem już w mailach).

Jak wcześniej wspomniałem - moja korespondencja z X-KOM jest do wglądu dla zainteresowanych.
Ostatnio zmieniony ndz, 27 maja 2012, 18:19 przez peter, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
krystianb
Moderator
Posty: 2242
Rejestracja: ndz, 5 wrz 2010, 19:30
Płeć: Mężczyzna
Kontakt:

Re: Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: krystianb » sob, 26 maja 2012, 03:32

homzik pisze:równie dobrze mogłeś kupić Della bez Windowsa, a wtedy nie dostałbyś też oprogramowania np. od kamerki video.
Nie do końca poprawne rozumowanie, soft della znajduje się na osobnym CD (przynajmniej 2 lata temu tak było), system jest taki jak go M$ stworzył.

Choć nie ukrywam, że trochę to dla mnie dziwne jest. Jedyny soft jaki kojarzę, którego nie można u della pobrać z www, to taki który "przerabia" zwykłą dźwiękówkę na creative cośtam, bo za niego dodatkowo trzeba było płacić przy zakupie. Jaką nazwę ma to oprogramowanie, ewentualnie do czego służy?

peter
Posty: 10
Rejestracja: pt, 25 maja 2012, 23:30
Płeć: Mężczyzna

Re: Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: peter » sob, 26 maja 2012, 09:50

Nie wiem jakie oprogramowanie do czytnika oferuje Dell. Z informacji uzyskanej telefonicznie u ich konsultanta (cytat dość swobodny):
"Do naszych komputerów dołączamy standardowo oprogramowanie do czytnika linii papilarnych, firma X-KOM kupuje jednak od nas "gołe" komputery bez systemu i softu, zatem w ich gestii jest dołączenie oprogramowania. Ja mogę jedynie zaproponować Panu zakup płytki z takim programem w cenie 100zł. Program ten nie jest dostępny do pobrania przez naszą stronę".

Dla bliżej zainteresowanych - w/w informacja jest do zweryfikowania na infolinii Della.

Również wiem z doświadczenia że soft Della dołączany jest do komputerów na płycie z ich logo, ale okazuje się że nie w X-KOM. Od X-KOM otrzymałem jedynie płytkę (bez żadnego nadruku) ze sterownikami - żadnego programu wspomagającego instalację, żadnej instrukcji - ot, po prostu pliki (i to nie wszystkie potrzebne) bez opisu. Przy instalacji łatwiej jest po prostu wejść na stronę Della.

Co do samego czytnika - bez oprogramowania można sobie jedynie na niego popatrzeć (fizycznie bądź na jego ikonkę w menedżerze urządzeń). Alternatywą do zakupu płytki od Della byłoby nabycie programu Digital Persona. Freewarowego softu do czytnika nie znalazłem.

Cóż, zakup w X-KOM był po prostu ogromnym błędem, który uczyniłem z braku czasu - dzwoniłem dziś do firmy konkurencyjnej (nie zdradzę nazwy, aby nie być posądzonym o reprezentowanie czyichkolwiek interesów), która oferuje ten sam model nawet o 200zł taniej - z firmowym oprogramowaniem Della. Potwierdzono mi, że Dellowskie oprogramowanie do czytnika jest dołączone do sprzętu.

A o poziomie obsługi klienta przez X-KOM niech świadczy fakt, że w odpowiedzi na moje maile w których domagałem się dostarczenia mi oprogramowania do czytnika lub zwrotu owych 100zł (rabatu z tytułu niekompletnego sprzętu), napisano mi że jest to z mojej strony próba wyłudzenia (!). Sorry, ale nie umiem skomentować tego w żaden cenzuralny sposób.

Aha, żeby było jasne - firma X-KOM nie wypiera się tego, że dostarczyła komputer bez tego oprogramowania. Uważa jedynie, że nie miała takiego obowiązku i wszystko jest w porządku. W końcu zgodnie z ich ofertą otrzymałem komputer z czytnikiem, a jak chcę go używać to mogę sobie kupić do niego soft. Tyle że przed zakupem o tym nie informują.

I jeszcze jedna ciekawostka - pierwsze próby tłumaczenia sytuacji przez Dział "wsparcia" technicznego X-KOM to próba zrzucenia odpowiedzialności na Della: "Dell dołącza to oprogramowanie do sprzedawanych przez siebie komputerów, nie wiemy dlaczego nie dołącza go sprzedając przez swoich dystrybutorów. Ale u Della kupi Pan dużo drożej." Cóż, nieświadomy klient pewnie łyka taką argumentację i myśli, że zrobił dobry interes. Ale wystarczy parę telefonów (Dell, inni sprzedawcy) i już wiadomo, że prawda wygląda inaczej i po prostu zostaliśmy przez X-KOM oszukani. A sam ów dział służyć ma raczej wspieraniu firmy w konfliktach z niezadowolonymi klientami niż rozwiązywaniem problemów użytkownika (nawet tych zawinionych przez ich firmę).

Radzę więc wszystkim omijać firmę X-KOM szerokim łukiem.

Awatar użytkownika
Jo_gurt
Administrator
Posty: 3444
Rejestracja: pt, 3 wrz 2010, 13:19
Lokalizacja: Lublin

Re: Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: Jo_gurt » sob, 26 maja 2012, 11:41

peter pisze:Co do samego czytnika - bez oprogramowania można sobie jedynie na niego popatrzeć (fizycznie bądź na jego ikonkę w menedżerze urządzeń). Alternatywą do zakupu płytki od Della byłoby nabycie programu Digital Persona. Freewarowego softu do czytnika nie znalazłem.
Nie mam za dużego doświadczenia z czytnikami, bo nigdy ich nie potrzebowałem, ale nie wystarczy jakiś sterownik? Trzeba by tylko wyszperać kto jest producentem konkretnie tego egzemplarza.

Awatar użytkownika
krystianb
Moderator
Posty: 2242
Rejestracja: ndz, 5 wrz 2010, 19:30
Płeć: Mężczyzna
Kontakt:

Re: Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: krystianb » sob, 26 maja 2012, 11:50

Jo_gurt pisze:Nie mam za dużego doświadczenia z czytnikami, bo nigdy ich nie potrzebowałem, ale nie wystarczy jakiś sterownik?
Wydaje mi się, że nie jest to takie proste, chyba nawet do używania odcisku palca przy logowaniu do systemu potrzebny jest dodatkowy soft, windows sam z siebie chyba tego nie obsługuje. Choć może się mylę, ale przynajmniej do kart smartcard jest to wymagane.

peter
Posty: 10
Rejestracja: pt, 25 maja 2012, 23:30
Płeć: Mężczyzna

Re: Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: peter » sob, 26 maja 2012, 11:56

krystianb pisze: Wydaje mi się, że nie jest to takie proste, chyba nawet do używania odcisku palca przy logowaniu do systemu potrzebny jest dodatkowy soft, windows sam z siebie chyba tego nie obsługuje. Choć może się mylę, ale przynajmniej do kart smartcard jest to wymagane.
Dokładnie tak. Sterownik do czytnika jest na stronie Della. Ale z samym sterownikiem czytnik jest bezużyteczny - tyle tylko, że Windows go "widzi".

Problem jest oczywiście do rozwiązania - zakupię w końcu ten soft od Della. Ale od X-KOMu nigdy więcej nic nie kupię i będę przed tą firmą ostrzegał wszystkich.

Awatar użytkownika
rzbiq
Posty: 318
Rejestracja: pn, 13 wrz 2010, 12:24
Lokalizacja: ja?

Re: Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: rzbiq » sob, 26 maja 2012, 19:03

Jeśli laptop posiada partycję recovery, to sprawdź, czy zadziała trik z ostatniego posta:
http://hardforum.com/showthread.php?t=1609268" onclick="window.open(this.href);return false;
I was able to use the built in Dell restore feature by reinstalling the backup software, thus granting access to the hidden partition. I restored the system to factory default image. After that, I started digging and within c:\programdata I found the Digital Persona 5.02 .msi file. Copied it to a thumb drive, then blew it away again. Problem solved.
Ewentualnie spróbuj tego:
http://www.validityinc.com/post.aspx?id=186" onclick="window.open(this.href);return false;
Download Windows 7 WBF 4.3.034 for all other computers
Ostatnio zmieniony sob, 26 maja 2012, 19:19 przez rzbiq, łącznie zmieniany 1 raz.

peter
Posty: 10
Rejestracja: pt, 25 maja 2012, 23:30
Płeć: Mężczyzna

Re: Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: peter » sob, 26 maja 2012, 20:35

rzbiq pisze:Jeśli laptop posiada partycję recovery, to sprawdź, czy zadziała trik z ostatniego posta:
http://hardforum.com/showthread.php?t=1609268" onclick="window.open(this.href);return false;
Laptop nie posiada partycji recovery. X-KOM kupuje od Della zupełnie "goły" sprzęt.
rzbiq pisze:Ewentualnie spróbuj tego:
http://www.validityinc.com/post.aspx?id=186" onclick="window.open(this.href);return false;
Download Windows 7 WBF 4.3.034 for all other computers
A ten link przysłali mi właśnie panowie od "wsparcia" z X-KOM - podobno uzyskany od Della. To wersja próbna (90-dniowa) oprogramowania. Ot, taka próba "uciszenia mnie" na 90 dni :)

peter
Posty: 10
Rejestracja: pt, 25 maja 2012, 23:30
Płeć: Mężczyzna

Re: Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: peter » pn, 28 maja 2012, 18:06

No i sytuacja rozwiązana. Dziś zadzwonił do mnie kierownik Działu wsparcia technicznego X-KOM, przeprosił za ten cały problem i przyznał, że zgadza się ze mną, że taka sytuacja nie jest normalna. Ich pracownik, który zarzucał mi próbę wyłudzenia i groził sądem podobno został ukarany. X-KOM ma rozwiązać problem czytników, a ja otrzymałem mailem link do pobrania oprogramowania do - czytnik nareszcie działa :)

W mailu kolejne przeprosiny, które pozwolę sobie zacytować:
"Jednocześnie jeszcze raz chciałem Pana bardzo przeprosić za wszystkie niedogodności i nieprzyjemności wynikłe w toku realizacji Pana zgłoszenia dot. braku tego oprogramowania. Z zaistniałej sytuacji spółka X-KOM wyciągnęła wnioski, które w przyszłości pozwolą uniknąć takich sytuacji i umożliwią podniesienie poziomu obsługi Klienta. Jesteśmy Panu bardzo wdzięczni za wyrozumiałość oraz przekazane uwagi."

Zatem - zakończyło się szczęśliwie, ale szkoda że dopiero po moich wpisach w necie. Mam nadzieję, że dzięki temu inni Klienci kupujący laptopy unikną moich problemów z oprogramowaniem do czytników (przydałoby się tu jakieś bardziej oficjalne stanowisko X-KOM), a jak nie - to zawsze macie do dyspozycji tak potężne narzędzie jak opinie w necie ;)
Ostatnio zmieniony pn, 28 maja 2012, 18:13 przez peter, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
homzik
Zasłużony użytkownik
Posty: 7135
Rejestracja: pn, 6 wrz 2010, 21:39
Laptop: Samsung R700
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Roztocze / Wawa
Kontakt:

Re: Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: homzik » pn, 28 maja 2012, 18:09

no to super! :hurra: :ok:

Awatar użytkownika
kaminkrz
Moderator
Posty: 2826
Rejestracja: ndz, 5 wrz 2010, 18:00
Laptop: extensa 5620
Płeć: Mężczyzna
Kontakt:

Re: Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: kaminkrz » wt, 29 maja 2012, 14:43

Czyli nie taki diabeł straszny, jak go malują :P

10Tysiecy
Posty: 53
Rejestracja: czw, 14 cze 2012, 01:34
Laptop: y550p
Płeć: Mężczyzna

Odp: Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: 10Tysiecy » ndz, 24 cze 2012, 01:56

Sory ale musze to napisac. Tytul tego watku w porownaniu do problemu jest mega infantylny. Ja np myslalem ze kogos okradziono itp. A ciekawe co pomysla osoby ktore nawet go nie przeczytaja.

Awatar użytkownika
Moody
Posty: 387
Rejestracja: śr, 15 wrz 2010, 17:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: Moody » wt, 10 lip 2012, 21:46

No trochę powinni zmienić nazwę tematu. X-kom to dobra firma i fajne mają promocje itd.
,a pomyślałem, że zrobili przekręt na taką skalę ,że hoho, a tutaj nic ;)

Grzechu
Administrator
Posty: 11386
Rejestracja: pt, 3 wrz 2010, 13:25
Laptop: EliteBook 8530w
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Re: Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: Grzechu » wt, 10 lip 2012, 21:49

Moody pisze:No trochę powinni zmienić nazwę tematu.
User założył taki wątek, sprawa się wyjaśniła, nie widzę powodu żeby cokolwiek zmieniać. Jeśli ktoś czyta same tytuły / nagłówki to jego sprawa.
Moody pisze:a tutaj nic
No właśnie. Wystarczy przeczytać o co chodzi.

Awatar użytkownika
Andriu
Posty: 10
Rejestracja: czw, 13 wrz 2012, 20:17
Laptop: Dell Vostro 3550
Płeć: Mężczyzna

Re: Uwaga na firmę X-KOM!

Post autor: Andriu » czw, 13 wrz 2012, 21:16

Witam, w odpowiedzi na post użytkownika Moody:
No trochę powinni zmienić nazwę tematu. X-kom to dobra firma i fajne mają promocje itd.
,a pomyślałem, że zrobili przekręt na taką skalę ,że hoho, a tutaj nic
a także w celu uzupełnienia wypowiedzi użytkownika: peter,
opiszę to co firma X-kom zrobiła w moim przypadku i jak się do tego ustosunkowała.

Niech każdy oceni czy takie działania jakich dopuszcza się X-kom, przy cichym dopuszczeniu Dell-a to taka drobnostka.

Ponieważ użytkownik peter, założył wątek w konkretnej sprawie,a sprawa się na tę chwilę wyjaśniła, opis całej historii z X-kom umieszczę w nowym wątku aby wszystko było bardziej czytelne.

Do opowiadania jest bardzo dużo, aż tak dużo - że adekwatnie do tego trzeba mieć tak dużą rezerwę do firmy X-kom aby samemu nie powtórzyć zarówno mojej jak też użytkownika peter i kilku innych (które można odszukać w internecie) przypadków błędnej decyzji zakupów w X-kom.

Zapewniam że ewentualna różnica cenowa zaoszczędzona na niższej cenie zakupu w X-kom, po wielomiesięcznych próbach dojścia do porozumienia, wielu mailach rozmowach telefonicznych, nerwach itp ... zniknie a Państwo pozostaną z kłopotem, A co gorsze firma X-kom jak widać nie wyciąga żadnych wniosków z przeszłości, tylko tworzy pozory.
Świadczy o tym nawet to co napisali dla wytłumaczenia sytuacji "petera":
Z zaistniałej sytuacji spółka X-KOM wyciągnęła wnioski, które w przyszłości pozwolą uniknąć takich sytuacji i umożliwią podniesienie poziomu obsługi Klienta. Jesteśmy Panu bardzo wdzięczni za wyrozumiałość oraz przekazane uwagi."
Bo jeśli by tak było to po mojej historii która rozegrała się o wiele wcześniej "peter" nie miałby o czym pisać, bo by go żadna przykrość z X-kom em nie spotkała.

Bardzo to wszystko przypomina to co X-kom wyprawiło w moim przypadku.
Z czytnikiem też miałem przygody i nie tylko z nim. Potwierdzę też że z serwisem i rozmowami z pracownikami było podobnie.

Poprostu X-kom wprowadza w błąd, a co gorsza uważa że wszysto jest w porządku.

OSTRZEGAM !

Może jeszcze kilka osób znajdzie czas aby opisać swoje historię.

Ja jednak się zdecydowałem, choć niezbyt mam na to czas - ale jak zobaczyłem historię "petera" stwierdziłem że jednak warto ostrzec innych.
A choinka niedługo więc okazji do wpadki przy zakupach i póżniejszych nieprzyjemności może kilku osobom zaoszczędze. ZASTANÓWCIE SIĘ !!!

ODPOWIEDZ